Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015 | 26.7 - 31.7 | Kάτω Δρυς | Kύπρος


Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015 | Κάτω Δρυς - Κύπρος | 26 Ιουλίου - 31 Ιουλίου

Συμβιωτικά Εργαστήρια | Συναυλίες | Διαλέξεις

Το Μουσικό Χωριό Φέγγαρος πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά στην Κύπρο. Η Λουβάνα Δίσκοι συνεργάζεται εκ νέου με την ArTree, τη διοργανώτρια ομάδα της διεθνούς μουσικής κοινότητας “Μουσικό Χωριό” με έδρα την Ελλάδα. Καλλιτέχνες από Κύπρο, Ελλάδα και Αγγλία εισηγούνται εργαστήρια με θέμα τη μουσική και το θέατρο, προτείνοντας εναλλακτικές μεθόδους εκμάθησης και δημιουργίας.
Το χωριό Κάτω Δρυς της επαρχίας Λάρνακας ενέπνευσε τους διοργανωτές κι επιλέγηκε ως ένα ιδανικό σκηνικό για τη φιλοξενία των εργαστηρίων, των διαλέξεων και των παραστάσεων που θα διεξάγονται στα πλαίσια του Μουσικού Χωριού. Πιο συγκεκριμένα, τα εργαστήρια και οι διαλέξεις θα πραγματοποιούνται καθημερινά κατά τις πρωινές και απογευματινές ώρες, ενώ συναυλίες και παραστάσεις, ανοικτές προς το κοινό, θα ολοκληρώνουν το ημερήσιο πρόγραμμα.

Στόχοι του Μουσικού Χωριού Φέγγαρος:
•    Η υλοποίηση εκπαιδευτικών ενοτήτων υπό τη μορφή διαδραστικών εργαστηρίων (masterclasses), των οποίων εισηγητές θα αποτελούν καλλιτέχνες με αναγνωρισμένο έργο στα πλαίσια της σύγχρονης ή παραδοσιακής δημιουργίας. Οι θεματικές ενότητες των εν λόγω εργαστηρίων αποβλέπουν σε μια πιο ευρεία και ουσιαστική προσέγγιση της μουσικής και του θεάτρου, ενώ την ίδια στιγμή δίνουν ιδιαίτερη έμφαση σε πρωτότυπους τομείς καλλιτεχνικής ανάπτυξης.
•    Η προμελετημένη ή αυθόρμητη εμπλοκή των συμμετεχόντων στην ερμηνεία μουσικών ή θεατρικών έργων.
•    Η επωφελής ανταλλαγή εμπειριών και ιδεών μεταξύ καλλιτεχνών, φιλότεχνων και συμμετεχόντων.
•    Η δημιουργία μιας υβριδικής καλλιτεχνικής κοινότητας, τα μέλη της οποίας θα χαρακτηρίζει η αλληλεγγύη, τόσο σε επίπεδο συλλογικής δημιουργίας, όσο και στην παραγωγή / διανομή καλλιτεχνικού υλικού.


Τα εργαστήρια

Άντης Σκορδής | Takedimi – Tadighinaton – Take

Μέσω πρακτικών και θεωρητικών μεθόδων, το εργαστήρι προσεγγίζει τα τεχνικά γνωρίσματα και τις αρχές που διέπουν την κλασική μουσική της Νοτίου Ινδίας, την λεγόμενη Καρνατική μουσική. Οι εφαρμογές της, εστιάζοντας εξολοκλήρου στο ρυθμό και την πολυρυθμία, απαντώνται ακόμη και σε παραδείγματα της σύγχρονης μουσικής. Το εργαστήρι, λοιπόν, εισάγει τους συμμετέχοντες στην έννοια της πολυρυθμίας, προτείνει μεθόδους για τη βελτίωση της αίσθησης του παλμού, ενώ διδάσκει τον τρόπο με τον οποίο φράσεις σε πεντάηχα και επτάηχα μπορούν να εκτελεστούν με μεγάλη ακρίβεια και συναίσθημα. Εργαλείο αποτελεί η χρήση του “solkattu”, ενός σετ από ρυθμικές συλλαβές οι οποίες διευκολύνουν την απομνημόνευση ρυθμικών μοτίβων και φράσεων, ενώ την ίδια στιγμή βοηθούν τον μουσικό ή τον ερμηνευτή να εκλάβει τη διαδικασία αυτή ως μια πλήρως βιωματική εμπειρία. Το εργαστήρι απευθύνεται σε μουσικούς παντός είδους, που χρειάζονται να εξερευνήσουν και να βελτιώσουν τις ρυθμικές τους ικανότητες.

Μανώλης Βουράκης | Μπλουζ κιθάρα και Μπλουζ μουσική

Το εργαστήρι αυτό επιχειρεί μια ενδελεχή προσέγγιση της Μπλουζ ως μουσικό ιδίωμα και της κιθάρας ως το ζωτικό για αυτήν μουσικό όργανο. Στα πλαίσια του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες έρχονται σε επαφή με ό,τι αφορά την Blues μουσική: ιστορικές αναφορές από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα, χαρακτηριστικά των επιμέρους διαφορετικών στυλ του εν λόγω μουσικού είδους, στοιχεία που αφορούν την ενορχήστρωση, την αρμονία και φυσικά τα ποικίλα κιθαριστικά στυλ και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται.
Το εργαστήρι προσκαλεί οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για αυτό το είδος μουσικής, ανεξαρτήτως επαγγέλματος.

Γιώργος Ξυλούρης / Ζαχαρίας Σπυριδάκης | Κρητική Μουσική

Ο Ψαρογιώργης στο λαούτο και ο Ζαχαρίας Σπυριδάκης στη λύρα, παρουσιάζουν ένα εργαστήρι Κρητικής μουσικής που αφορά τα εξής όργανα: λαούτο, λύρα, μαντολίνο, ταμπουράς (σάζι), βιολί, κιθάρα και κρουστά. Στα πλαίσια του εργαστηρίου γίνεται μια σύντομη αναφορά στην ιστορία της μουσικής και του τραγουδιού της γειτονικής μας Κρήτης, με όργανα αναφοράς τη λύρα και το λαούτο. Ασχολείται με τις διάφορες τεχνικές, τα κουρδίσματα καθώς και με ένα ευρύ ρεπερτόριο.
Οι συμμετέχοντες θα οργανώνονται σε υποσύνολα, συνοδευόμενοι από τα διάφορα μουσικά τους όργανα και θα παρουσιαστούν σε συναυλίες κατά τη διάρκεια του Μουσικού Χωριού.
Αφορά οργανοπαίκτες των προαναφερόμενων μουσικών οργάνων.

Davide De Rose / Colin Somervell  | Spontaneous Collaborative Music

Βασικός γνώμονας του εργαστηρίου είναι η έννοια της ομαδικής δημιουργικότητας και στόχος του να δώσει τα σωστά εργαλεία στους συμμετέχοντες για ενδυνάμωση της αίσθησης της μουσικότητας. Εστιάζει στη ρυθμική ενδυνάμωση, μουσική αγωγιμότητα καθώς και την ανάλυση του παιξίματος. Μέσα στην βδομάδα οι μαθητές θα λειτουργούν ομαδικά, θα ασχοληθούν με πολλά διαφορετικά είδη μουσικής, και καλούνται να αντιληφθούν το σύνολο των μουσικών ως ένα ζωντανό οργανισμό καθώς παίζουν ή αυτοσχεδιάζουν.
Όλα τα επίπεδα μουσικών και όλα τα όργανα μπορούν να λάβουν μέρος.

 

Κώστας Μακρυγιαννάκης | Guitar Wired

 

Τι σχέση μπορεί να έχει ένα τραγούδι με συνοδεία κιθάρας γραμμένο το 19ο αιώνα από τον Fernando Sor με το “Under the Bridge” των Red Hot Chilli Peppers; Πώς μπορούμε να αποδώσουμε ένα αριστούργημα όπως το“Strawberry Fields Forever” των Beatles στην κιθάρα, χωρίς αυτό να χάσει την αρχική του δυναμική; Με αφορμή τέτοιου είδους ερωτήματα, το συγκεκριμένο εργαστήρι στοχεύει στην εξοικείωση του μουσικού-κιθαριστή με
την τόσο γνωστή διαδικασία του music making. Έχοντας ως άξονα αναφοράς την ακουστική / κλασική κιθάρα, το εργαστήρι παρουσιάζει τεχνικές παραγωγής ήχου και ασχολείται με έννοιες όπως η πρωτότυπη δημιουργία και η διασκευή, χρησιμοποιώντας ως εργαλεία του ακουστικές ασκήσεις, αισθητικές προσεγγίσεις, ανταλλαγή απόψεων, ατομικά μαθήματα και πολύωρο ομαδικό παίξιμο. Θα μελετήσει και θα συζητήσει, επίσης, ρεπερτόριο και κατασκευή παρτιτούρας-οδηγού. Αφορά κιθαρίστες, ανεξαρτήτως επιπέδου.

 

Βασιλική Αναστασίου | Η Δύναμη της Φωνής σου

Το εργαστήρι φωνητικής προσεγγίζει και μελετά τις δυνατότητες της ανθρώπινης φωνής μέσω της εκμάθησης σκοπών από μουσικές παραδόσεις της Μεσογείου. Η διδαχή των κομματιών θα γίνεται ομαδικά, με τρόπο διαδραστικό, αποσκοπώντας στην ενδυνάμωση των σχέσεων εντός της ομάδας. Μέσα στα πλαίσια του εν λόγω εργαστηρίου οι συμμετέχοντες πειραματίζονται με διάφορους μη συμβατικούς ήχους που μπορεί να παράγει η φωνή σαν μουσικό όργανο, έρχονται σε επαφή με τη θεωρητική ανάλυση της παραγωγής ήχου και ενημερώνονται σχετικά με την υγιή και σωστή φώνηση. Απευθύνεται σε οποιονδήποτε θέλει να αναπτύξει τις φωνητικές του ικανότητες μέσα από την ομαδικότητα, ανεξαρτήτως επαγγέλματος ή μουσικού υπόβαθρου.

Ανδρέας Παντελή | Αυτοσχεδιασμός

Καταλαβαίνουμε τη μουσική (και τον κόσμο) αναγνωρίζοντας μοτίβα. Όσο πιο δυσεύρετα είναι τα μοτίβα, τόσο πιο δύσκολα βρίσκουμε “νόημα” σε αυτό που ακούμε. Από την άλλη όσο πιο στατικά τα μοτίβα, τόσο πιο προβλέψιμα γίνονται που και πάλι χάνουμε ενδιαφέρον. Οπότε η κύρια πρόκληση του συνθέτη / αυτοσχεδιαστή, έγκειται στο να καταφέρει να βρει την λεπτή ισορροπία μεταξύ χάους και προβλεψιμότητας, ώστε να καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του ακροατή του. Το έξυπνο παιχνίδι παραλλαγής και εξέλιξης ενός μοτίβου, οδηγεί στη διήγηση μιας ιστορίας πλούσιας σε περιεχόμενο στις διάφορες μουσικές πτυχές που θα συζητηθούν: ρυθμική παραλλαγή, δυναμική (αντίθεση σε ένταση), περιοχές ήχου (ψηλά / χαμηλά), μελωδική σειρά, και χροιά-ηχόχρωμα. Το εργαστήρι θα μοιράζεται σε δύο μέρη: το πρωινό όπου θα αναλύονται οι διάφορες τεχνικές εξέλιξης και παραλλαγής, και στο απογευματινό όπου οι συμμετέχοντες θα παίζουν όλοι μαζί (“τζαμάρισμα”), με απότερο σκοπό την εφαρμογή των προαναφερθέντων τεχνικών. Aφορά παίκτες οποιουδήποτε οργάνου, και ανεξαρτήτως επιπέδου.

Χάρης Λαμπράκης | Τα μακάμ της Κωνσταντινούπολης

Μπορεί η Οθωμανική αυτοκρατορία να πολεμούσε από την Αλγερία μέχρι τον Ινδικό Ωκεανό και από την Πολωνία μέχρι την Αιθιοπία, μπορεί στην επικράτειά της να συνυπήρχαν οι περισσότερες από τις θρησκείες και τις γλώσσες του τότε γνωστού κόσμου, όταν όμως αναφερόμαστε στην Οθωμανική μουσική εννοούμε κατά κύριο λόγο τη μουσική της Πόλης - της Κωνσταντινούπολης. Το αντικείμενο λοιπόν αυτού του εργαστηρίου είναι τα λεγόμενα μακάμ και κατ’ επέκταση όλη η μουσική της Κωνσταντινούπολης. Κεντρικό άξονα αποτελεί η πρακτική και η χωρίς πολλά λόγια προσέγγιση των μακάμ μέσω ενός ευρέος ρεπερτορίου - από την οθωμανική κυρίως μουσική. Η επιμέρους και απαραίτητη ανάλυση θα γίνεται, αλλά η προσοχή του εργαστηρίου θα εστιάζει κυρίως στα ακουστικά, στις ηχογραφήσεις και στη σχετική με το όργανο πρακτική. Όπου είναι επίσης εφικτό και χρήσιμο, το ρεπερτόριο θα επεκτείνεται πέραν της οθωμανικής μουσικής, με βάση τις παλιές ηχογραφήσεις (ταξίμια, γκαζέλ και συνθέσεις). Τα μακάμ με τα οποία θα ασχοληθεί το εργαστήρι είναι τα Ραστ, Μπεγιάτι, Σαμπάχ, Χιτζάζ, Σεγκιάχ και Χουζάμ. Στο εργαστήρι μπορούν να συμμετέχουν όλα τα όργανα που σχετίζονται το μουσικό αυτό είδος. Προαπαιτούμενη είναι μια ενδεικτική ικανότητα ανάγνωσης παρτιτούρας.

Barnaby Keen / Jonathan Clayton | Τραγουδοποιία και Μουσική Παραγωγή
Σε συνεργασία με το Κέντρο Μουσικής Πληροφόρησης Κύπρου

Το εργαστήρι προσφέρει τη δυνατότητα εξερεύνησης και εκμάθησης της τέχνης της τραγουδοποιίας, καθώς και τις σχετικές με αυτήν δημιουργικές διαδικασίες. Εκλαμβάνοντας τη σύνθεση ενός τραγουδιού ως μια διαδικασία εξωτερίκευσης μιας προσωπικής ιδέας, δημιουργείται το κατάλληλο πλαίσιο έκφρασης και ανταλλαγής εμπειριών, ιδεών και γνώσεων. Θέματα που θα συζητηθούν είναι οι αφορμές που πυροδοτούν τη δημιουργική διαδικασία, οι εκάστοτε πηγές έμπνευσης, η αντιμετώπιση ενδεχομένων δημιουργικών φραγμών, ενώ παράλληλα θα εξεταστούν μερικά από τα αρχετυπικά στοιχεία της τραγουδοποιίας, όπως η φόρμα του τραγουδιού, οι στίχοι, η αρμονία, η ενορχήστρωση και η ηχογράφηση / παραγωγή. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα με την έκβαση του εργαστηρίου να παρουσιάσουν κάποιο από το υλικό τους σε ακροατήριο, ενώ σε κατοπινό στάδιο, μέρος του υλικού αυτού πρόκειται να ηχογραφηθεί επαγγελματικά σε στούντιο και να κυκλοφορήσει από τη Λουβάνα Δίσκοι και το Κέντρο Μουσικής Πληροφόρησης Κύπρου.
Αφορά οποιονδήποτε τον ενδιαφέρει η τραγουδοποιία και η παραγωγή, ανεξαρτήτως μουσικού επιπέδου και επαγγέλματος.

Aθηνά  Κάσιου | Μέσα απο το κείμενο

Η σκηνοθέτης Αθηνά Κάσιου εστιάζει στις μεθόδους αποδόμησης ενός κειμένου με πρόθεση τον εντοπισμό πληροφοριών σχετικών με το γενικότερο πλαίσιο του έργου, τις συνθήκες, τους χαρακτήρες, τις σχέσεις, τις προθέσεις, τα κυρίως θέματα και τα γεγονότα, έχοντας ως γνώμονα την ενδεχόμενη μετεξέλιξή του σε θεατρική παράσταση. Χρησιμοποιώντας διάφορες ασκήσεις, θεατρικές σκηνές θα ζωντανεύουν κατα τη διάρκεια της βδομάδας, ρίχνοντας έτσι φως στο τι χρειάζεται μια σκηνή για να γίνει άμεση στον θεατή της, αλλά και αυθόρμητη. Το εργαστήρι απευθύνεται σε ηθοποιούς, σκηνοθέτες, σκηνογράφους, συγγραφείς, χορογράφους, και γενικά σε άτομα που ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με το θέατρο.

Ελενίτσα Γεωργίου | Τραγουδοπαιχνιδίσματα – ο γύρος του κόσμου με μουσική!

Πρόκειται για ένα διαδραστικό εργαστήρι στα πλαίσια του οποίου τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με κουλτούρες από διάφορα σημεία του πλανήτη, μέσω μουσικών παιχνιδιών, παιδικών παραδοσιακών τραγουδιών και αλλόκοτων παραμυθιών. Μαθαίνουν, επίσης, να ξεχωρίζουν το τραγούδι από την ομιλία, να χρησιμοποιούν φωνές που έχουν μέσα τους κρυμμένες και να αναπνέουν σωστά καθώς ερμηνεύουν φωνητικές ασκήσεις. Κατάλληλο για παιδιά ηλικίας 5 - 12 ετών. Δύο δίωρα εργαστήρια 28 και 29 Ιουλίου, 5.30 – 7.30μ.μ.

 

Διάρκεια Εργαστηρίων:

Περίπου 30 ώρες, πρωϊνές και απογευματινές συναντήσεις.

Κόστος Συμμετοχής: 

€170 - περιλαμβάνει πρόσκληση στο Φεστιβάλ Φέγγαρος 2015.

€200 - περιλαμβάνει 5 μεσημεριανά γεύματα και πρόσκληση στο Φεστιβάλ Φέγγαρος 2015.

* Κόστος συμμετοχής στο εργαστήρι 'Τραγουδοπαιχνιδίσματα - ο γύρος του κόσμου με μουσική!':

€10 ευρώ το κάθε παιδί για κάθε μέρα (€7.50 έκαστως για αδερφάκια)

Διαμονή:

Πληρωμή:

Περισσότερες Πληροφορίες/Εγγραφές: (+357) 99735225 | Συχνές Ερωτήσεις | FB Page

                                                                 info@louvana.com.cy

---------

Oι Εισηγητές:

Άντης Σκορδής

O Άντης Σκορδής αποφοίτησε το 2007 από το Berklee College of Music της Βοστόνης. Το 2008 μετακόμισε στην Ολλανδία για μεταπτυχιακές σπουδές στο κονσερβατόριο του Άμστερνταμ. Εκπαιδεύτηκε στη σύνθεση με τον Richard Ayres, και στην Καρνατική μουσική με τον Rafael Reina. Είναι πολυβραβευμένος συνθέτης της σύγχρονης κλασικής μουσικής, ενώ τα τελευταία χρόνια ειδικεύεται στη μουσική από τη Νότια Ινδία και την Ινδονησία, καθώς και στον ελεύθερο αυτοσχεδιασμό.

Μανώλης Βουράκης

Απόφοιτος του Berklee College of Music. Μέλος των “Τhe Zilla Project”, όπως και πρώην μέλος των “Blues Wire”. Κατά τη διάρκεια μιας καριέρας που ξεπερνά τα 20 χρόνια, έπαιξε και ηχογράφησε με πολλούς καλλιτέχνες στην Κύπρο, την Ελλάδα, την Αμερική και την Ευρώπη.

Γιώργος Ξυλούρης

Ο Γιώργος Ξυλούρης, γόνος της μεγάλης μουσικής οικογένειας των Ξυλούρηδων θεωρείται σήμερα ένας από τους σημαντικότερους λαουτιέρηδες της Κρήτης, ενώ ταυτόχρονα συνεργάζεται δημιουργικά και με μουσικούς από διάφορα άλλα μουσικά ρεύματα. Έχει συμμετάσχει σε δεκάδες φεστιβάλ και σεμινάρια κρητικής μουσικής σε πολλά μέρη του κόσμου.

Ζαχαρίας Σπυριδάκης

Ο Ζαχαρίας υπήρξε μαθητής του μεγάλο κρητικού λυράρη και δάσκαλου της κρητικής μουσικής Κώστα Μουντάκη και απόφοιτος του Ελληνικού Ωδείου της Αθήνας. Έχει δώσει συναυλίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό (Ευρώπη, Αμερική, Ασία) ενώ εχει συνεργαστεί με κορυφαίους Έλληνες και ξένους συνθέτες, όπως το Βαγγέλη Παπαθανασίου (Vangelis), το Γιάννη Μαρκόπουλο, το Steve Wood, και τον Jordi Saval. Τα τελευταία χρόνια είναι κύριος συνεργάτης του Μουσικό Εργαστήρι «Λαβύρινθος».

Dave De Rose

O Aγγλο-Ιταλός κρουστός, μουσικός παραγωγός και μηχανικός ήχου Dave De Rose είναι ένα πολύ σημαντικό μέλος της αγγλικής και διεθνούς μουσικής σκηνής. Έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως ο Mulatu Astatke, Moloko, Mark Ronson, Rokia Traore, Jamie Cullum, Corinne Bailey Rae και πολλούς άλλους. ενώ έχει παίξει σε πολλά μεγάλα διεθνή φεστιβάλ σε ΗΠΑ και Ευρώπη..

Colin Somervell

Ο Αγγλοχιλιανός Colin είναι ενεργό μέλος της μουσικής σκηνής του Λονδίνου απο το 2005, και έχει συνεργαστεί με πάρα πολλούς μουσικούς σε ποίκιλα είδη όπως η World Music, η Free Jazz, και η Progressive Rock.  Είναι απόφοιτος του Birmingham Conservatoire και του Trinity College of Music (κοντραμπάσο). Ως μέλος του σχήματος Τρίο Τεκκέ έχει κυκλοφορήσει δύο δίσκους και έχει παίξει σε περιοδείες στην Ευρώπη, ενώ αυτή τη στιγμή δουλέυει στο Λονδίνο σαν μουσικός και καθηγητής, ενώ παρακολουθεί μαθήματα οργανοποιείας βιολιού στο South Thames College.

Bασιλική Αναστασίου

H Βασιλική Αναστασίου είναι η δημιουργός και τραγουδίστρια του The Amalgamation Project, ενός μουσικού σχήματος που παντρεύει την τζαζ με την παραδοσιακή μουσική, με το οποίο έχει κυκλοφορήσει και ένα δίσκο. Το περσινό Μουσικό Χωριό γέννησε το νέο της προτζεκτ, Amalgamation Choir, μια χορωδία γυναικών που λειτουργεί ολόχρονα. Είναι απόφοιτος του London College of Music (Master in Music Performance with distinction), και έχει δώσει παραστάσεις σε πολλά μέρη του κόσμου (Χονγκ Κονγκ, Λονδίνο, Θεσσαλονίκη), με διάφορα σχήματα.

Κώστας Μακρυγιαννάκης

Ο Κώστας Μακρυγιαννάκης σπούδασε μουσική στη Θεσσαλονίκη και στο Λονδίνο. Είναι ο διευθυντής του Ωδείου Θεσσαλονίκης. Έχει συνεργαστεί με εξέχοντες καλλιτέχνες όπως η βιολονίστα Rosemary Campton, ο τενόρος James Geer και οι τραγουδοποιοί Γιάννης Αγγελάκας, Φοίβος Δεληβοριάς, Μανώλης Φάμελλος και Μαρία Θωίδου. Είναι ιδρυτικό μέλος της διεθνούς καλλιτεχνικής κοινότητας «Μουσικό Χωριό» στην Ελλάδα.

Ανδρέας Παντελή

O Αντρέας είναι επαγγελματίας τζαζ πιανίστας και συνθέτης, απόφοιτος του Codarts Rotterdam Conservatorium και του Royal Conservatory of Den Haag. Έχει λάβει μέρος σε αρκετά πρότζεκτ στην Ευρώπη και καταπιάνεται με μουσικά ιδιώματα που ποικίλουν από την παραδοσιακή μέχρι τη μοντέρνα τζαζ, τη soul και την groove music. Διατηρεί διάφορα μουσικά γκρουπ, ενώ παράλληλα διδάσκει πιάνο και αυτοσχεδιασμό.

Χάρης Λαμπράκης

Ένας από τους σημαντικότερους παίχτες και δασκάλους του νέυ, ο Χάρης έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως η Σαβίνα Γιαννάτου, η Δόμνα Σαμίου, ο Μιχάλης Σιγανίδης, ο Haig Yazdjian, ο Ross Daly κ.ά. και έχει συμμετάσχει σε πολλά μουσικά σχήματα (Primavera en Salonico, OnEira, κ.ά.). Έ́χει συμμετάσχει σε περισσότερες από 150 μουσικές παραγωγές στην ελληνική και διεθνή δισκογραφία ως μουσικός και συνθέτης, παίζοντας παραδοσιακή, τζαζ, world, σύγχρονη και αυτοσχεδιαζόμενη μουσική. Το 2006 συνίδρυσε το Χάρης Λαμπράκης Quartet με το οποίο έχει κυκλοφορήσει δύο άλμπουμ (Θέα 2010, Μετέωρα 2012).

Barnaby Keen

Ο Barnaby είναι ένας οργανοπαίκτης μεγάλου βεληνεκούς, παραγωγός, τραγουδοποιός, εχει κυκλοφορήσει τραγούδια για την εταιρία BMG Chrysalis ενώ δουλεύει κυρίως απο το δικό του studio στο Camberwell. Ανήκει σε πολλά μουσικά γκρουπς, όπως τους Flying Ibex με τους οποίους έχει παρουσιαστεί σε πολλά φεστιβάλ (Glastonbury, Latitude, SGP Bestival), και τους Electric Jalaba με τον Μαροκινό Simo Lagnawi, οι οποίοι παίζουν Gnawa-Fusion, μεταξύ άλλων. Έχει παίξει σε σημαντικά στούντιο όπως τα Abbey Road και τα Church Studios του Paul Epworth, ενώ εχει γράψει τραγούδια για τους Hudson Taylor, Kate Tempest, Kimberly Anne, Emilia Martensson και Rag N Bone man.

Jonathan Clayton

O Jon σπούδασε μουσική στο Bretton Hall, και εργάζεται ως μουσικός και μηχανικός ήχου στην Αγγλία. Έχει μεγάλη εμπειρία ως μουσικός σε στούντιο αλλά και σε περιοδεία, παίζοντας ντραμς, μπάσο, πιάνο και τσέλο, ενώ έχει δουλέψει σε πολλά μέρη του κόσμου σαν υπέυθυνος σκηνής. Έχει συνεργαστεί με πολλούς σημαντικούς παραγωγούς και ηχολήπτες όπως ο Rob Ellis και ο Steve Albini, και έχει ηχογραφήσει πολλά και διάφορα είδη μουσικής, από την jazz μέχρι την πανκ και παραπέρα. Είναι ο ιδιοκτήτης του στούντιο ηχογραφήσεων OneCat Studio στο Λονδίνο. 

Αθηνά Κάσιου

Μετά τις σπουδές στις στο Emerson College of Boston, την Αγγλία, την Μόσχα και την Ινδονησία, η Αθηνά είναι δημιούργησε τη θεατρική ομάδα Open Arts. Με αυτή παρουσίασε τα έργα «Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας» του Shakespeare, «Ο Βυσσινόκηπος» του Chekhov, στο εγκαταλελειμμένο Λούνα Παρκ ΤΙΒΟΛΙ και “Διαβολιάδα”  του Bulgakov με τον ΘΟΚ. Το καλοκαίρι του 2013 σκηνοθέτησε το έργο του Beckett “Rough for Theatre I” στο φεστιβάλ Φέγγαρος. Στον χώρο SPACE παρουσίασε με την Open Arts, “ Η τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ!” και το “Οχι Εγώ” του Beckett και πιο πρόσφατα το έργο “True West” του Sam Shepard.

Ελενίτσα Γεωργίου

Η Ελενίτσα μετά τις μουσικές σπουδές της σε Θεσσαλονίκη και Αγγλία, παρακολουθήσε εντατικά μαθήματα Μιμικής και Σωματικού Θεάτρου, Μουσικοπαιδαγωγικών (Orff, Dalcroze, Κοdaly, Suzuki) και Αφήγησης / Συγγραφής Παραμυθιών. Έχει διοργανώσει και λάβει μέρος σε καλλιτεχνικές / μουσικοπαιδαγωγικές παραστάσεις για ενήλικες και παιδιά, καθώς και σε συναυλίες Παραδοσιακής μουσικής (τραγούδι, κρουστά).Υπήρξε μέλος της Παγκόσμιας και Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (ΙSME, EEME) και είναι αδειούχος εκπαιδευτικός Kindermusik από το 2009. Έχει εργαστεί ως μουσικοπαιδαγωγός σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία σε Ελλάδα, Κύπρο και Αγγλία.

------------

Χορηγοί: Πολιτιστικές Υπηρεσίες Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, Κέντρο Μουσικής Πληροφόρησης Κύπρου, Κοινοτικό Συμβούλιο Κάτω Δρυ

Χορηγοί Επικοινωνίας: Παράθυρο, CyprusNews.eu
 
Υποστηρικτές: στούντιο eleven63