Ιστολόγιο


Λουβάνα Δίσκοι - Aπολογισμός 2016

Λουβάνα Δίσκοι - Aπολογισμός 2016


Aπολογισμός 2016 - Λουβάνα Δίσκοι

To 2016 ήταν ακόμη μια γεμάτη χρονιά για τη μη-κερδοσκοπική, δισκογραφική εταιρεία Λουβάνα Δίσκοι. Ήταν ίσως και η πιο επιτυχημένη χρονιά στα 7 χρόνια της πορείας της στα μουσικά δρώμενα της Κύπρου.

Λευκωσία Loop Festival 2016

Στις 5 και 6 Ιανουαρίου διοργανώθηκε με επιτυχία το 5ο κατά σειρά Λευκωσία Loop Festival στο Εγκώμιο Πολιτιστικό Κέντρο. Συμμετείχαν δώδεκα σχήματα από την Κύπρο, την Ελλάδα, την Αγγλία και την Πολωνία, ενώ τις συναυλίες παρακολούθησαν 300 θεατές. Το φεστιβάλ, είναι ίσως το μοναδικό στο είδος του που διεξάγεται ανελλιπώς κάθε χρόνο αφού παρουσιάζει αποκλειστικά την τεχνική του live looping και τις διάφορες πτυχές της.


Φεστιβάλ Φέγγαρος 2015 - Σημεία προπώλησης

Φεστιβάλ Φέγγαρος 2015 - Σημεία προπώλησης και Πρόγραμμα


Φέγγαρος 2015 | Κάτω Δρυς 31.7 - 2.8 | Κύπρος

Προπώληση:
€15 (μονοήμερο), €25 (τριήμερο)
* Μέχρι 30 Ιουλίου *

Στην είσοδο:
€20 (μονοήμερο), €35 (τριήμερο)

Σημεία Προπώλησης

Λευκωσία
CrepaLand Cyprus (Engomi - 22261000)
Crepaland Lakatamias (22380555)
CrepaLand Aglantzia


Συνέντευξη με τον Davide De Rose και τον Colin Somervell | Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015

Η Αναστασία Προκόπη Τάκη μιλά με τον Davide De Rose και τον Colin Somervell σχετικά με το εργαστήρι τους στο Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015.


Η Αναστασία Προκόπη Τάκη ρωτά...

Bearing in mind the spirit of discipline that one needs to demonstrate within a group or ensemble, in which way can spontaneity be beneficial in a group workshop like the one you are offering in this year's Music Village? Also, can spontaneity be disorienting in the group context of the workshop?

This workshop will show it's benefits after it has come to pass. Spontaneity will be beneficial in the future as a result of disciplines learned, practiced and applied during the workshop. Once solid foundations are analysed and understood we can give ourselves the freedom to be spontaneous. The musicians are being asked to undergo training that will help them to be spontaneous in future. Being spontaneous in a collaborative creation of music requires the ability to hear the sound made by the entire group as one, and not to be lost in one's own part and, most importantly, not to be lost in one's desire…


Συνέντευξη με τον Ζαχαρία Σπυριδάκη και τον Γιώργο Ξυλούρη | Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015

Η Αναστασία Προκόπη Τάκη μιλά με τον Ζαχαρία Σπυριδάκη σχετικά με το εργαστήρι τους στο Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015.


Η Αναστασία Προκόπη Τάκη ρωτά...

Κρητική και Κυπριακή μουσική. Μουσικές της Μεσογείου, νησιώτικες μουσικές. Ηχοχρώματα τόπων με παρόμοιες, αν όχι αντίστοιχες, ιστορικές αναφορές. Πόσο “κοντά” θεωρείτε ότι βρίσκονται τα δύο αυτά ιδιώματα;

Αρκετά έως πολύ κοντά θα έλεγα, αν αναλογισθεί κανείς κατ’ αρχήν την κουλτούρα των ανθρώπων των δύο νησιών, Κρήτης και Κύπρου, τον γεωγραφικό τόπο, τις κλιματολογικές συνθήκες, το γλωσσικό ιδίωμα, τις επιρροές από τους κάθε λογής κατακτητές που πέρασαν και άφησαν τα πολιτισμικά τους «σημάδια», αλλά τελικά την εξέλιξη του ελληνισμού στην λεκάνη της Ανατολικής Μεσογείου και την αλληλεπίδρασή της με τους άλλους πολιτισμούς της ευρύτερης περιοχής. Έτσι θα έλεγα ότι έχουμε δύο «Μεγαλόνησους» που θα ήταν αφύσικο λόγω μιας σχεδόν κοινής πορείας να μην έχουν ομοιότητες είτε στη Μουσική, είτε στο Λόγο, παρόλο που εκ πρώτης όψεως διατηρούν την ξεχωριστή ταυτότητά τους και μαγεύουν με τις ιδιόμορφες…


Συνέντευξη με τον Κώστα Μακρυγιαννάκη | Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015

Η Αναστασία Προκόπη Τάκη μιλά με τον Κώστα Μακρυγιαννάκη σχετικά με το εργαστήρι του στο Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015.


Η Αναστασία Προκόπη Τάκη ρωτά...

Η κιθάρα αποτελεί για σένα επέκταση των χεριών ή της ψυχής σου;

Γιατί τα ξεχωρίζεις!;! Είναι το όργανο με το οποίο κάνω μουσική! Και τα δύο λοιπόν!

Η εκ του μηδενός δημιουργία λειτουργεί διπολικά με την έννοια της διασκευής; Θα μπορούσαμε ενδεχομένως - αναφερόμενοι στην πρωτότυπη δημιουργία - να μιλήσουμε για κάτι πιο πηγαίο, πιο αβίαστο, εν αντιθέσει με μια σωστή διασκευή η οποία πιθανόν να προϋποθέτει μια κάποια τεχνογνωσία ή πιο ευρεία μουσική παιδεία;

Η διασκευή ή ακόμα και η "πιστή" μεταγραφή, αν θέλεις, προϋποθέτει τεχνικές γνώσεις και υπό αυτήν την έννοια δε γίνεται αβίαστα. Από την άλλη, ούτε η πρωτότυπη δημιουργία συμβαίνει αβίαστα. Αντιθέτως προϋποθέτει με τη σειρά της πολλές φορές ώρες σκέψης και σκληρής δουλειάς. Ο συνθέτης, ο ενορχηστρωτής, ο κάθε είδους δημιουργός είναι ένα ολόκληρο σύστημα που διέπεται από βιώματα και θέσεις που διαμορφώνουν…


Συνέντευξη με τον Μανώλη Βουράκη | Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015

Η Αναστασία Προκόπη Τάκη μιλά με τον Μανώλη Βουράκη σχετικά με το εργαστήρι του στο Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015.


Η Αναστασία Προκόπη Τάκη ρωτά...

Μια ετυμολογική εκδοχή για τον ορισμό της Blues μουσικής αναφέρεται στη φράση blue devils, θέλοντας ενδεχομένως να περιγράψει το αίσθημα μελαγχολίας και θλίψης που αυτή αποπνέει.…


Συνέντευξη με την Ελενίτσα Γεωργίου | Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015

Η Αναστασία Προκόπη Τάκη μιλά με την Ελενίτσα Γεωργίου σχετικά με το εργαστήρι της στο Μουσικό Χωριό Φέγγαρος 2015.


Η Αναστασία Προκόπη Τάκη ρωτά...

Πρώτη σου συμμετοχή στο Μουσικό Χωριό. Πώς προέκυψε αυτή η σύμπραξη; Ποιές οι προσδοκίες σου;

Πρώτη μου συμμετοχή λοιπόν και ανυπομονώ! Η ιδέα υπήρχε μέσα μου από καιρό, από τότε που συμμετείχα ως φοιτήτρια στο μουσικοπαιδαγωγικό πρόγραμμα του Μουσικού Χωριού στον Άγιο Λαυρέντιο στο Πήλιο. Ήταν μια εμπειρία μοναδική, με μαθήματα βιωματικά που γίνονταν έξω στη φύση. Περίμενα πώς και πώς για κάτι αντίστοιχο και στην Κύπρο. Οπότε η είδηση της έναρξης του Μουσικού Χωριού Φέγγαρος με χαροποίησε ιδιαίτερα. Η δουλειά που έγινε στην περσινή διοργάνωση ήταν εξαιρετική. Ήθελα να συμμετέχω. Ξεκίνησα την ιδεοθύελλα! Οι προσδοκίες μου απλές: τα παιδιά, καθώς και οι γονείς, να μαθαίνουν διασκεδάζοντας. Τα υπόλοιπα θα τα αναλάβει η φύση! Το αποτέλεσμα θα το δείτε τον Ιούλιο. 

Το δικό σου εργαστήρι απευθύνεται αυστηρώς σε ηλικίες κάτω των 12. Ποιό χαρακτηριστικό τους θεωρείς ότι διαφοροποιεί…